Apr 9, 2011

Ilmselge, et reedeti ei jõua keegi eriti varakult koju, Kõige hullem on siis, kui sa tead, et pead laupäeva hommikul Tigrise juurde minema :)
Niisiis oligi. Öösel mingi 3 jäin magama, kell 7 hommikul olin juba liikvel ja kell 8 hakkasime Silluga Tigrisele külla sõitma. Veits peale 9t jõudsime kohale.
Alguses sõidsid ühed tüdrukud Leitnandiga, ma siis midagi erilist ei teinud. Nunnutasin Tigrist niisama.
Ilge löga on väljas, kordet teha ei saanud ega midagi. Üldiselt ühel hetkel ronisin selga ja kihutasin külavahel Tikuga ringi. NIIMÕNUS. Ta on vist ainuke hobune, kes minus tekitab mingeid emotsioone :)
Üldiselt Sillu, kes hobustest vaimustust ei tunne, jättis krossile minemata, et ma saaksin lõbutseda :) awwwwwww.

Suht varakult kihutasime kodupoole tagasi, nüüd hoian lapsi ja meeletu uni tapab.

Vahet ei ole ju, ma olen niiiiiii pagana õnnelik! :)

Tulevasel reedel tagasi ja pühapäevani seal. Ei jõua lihtsalt ära oodata!

0 kommentaari: