Oct 27, 2008

Kaeratundlik

Ougaad. Ma tõesti ei kavatsegi talle enam kaera sööta. Helin hoiatas ette küll, et talle ei tasu seda anda, aga mina ikkagi söödan kohe isuga kõikidele seda. Ulme lausa, kuidas see hobust muudab. Tigris on peru.

Aga täna käisime maastikul. Tipatapatasime metsa äärde ja tegime seal "platsitrenni". Seal ei lirtsu, vaju ja ei ole ka nii libe.
Hobune paigal ei püsi. ´Mitte mingi hinna eest!
Tegelikult tänane sõit ei olnud niivõrd meeldiv. Palju ebameeldivusi. Ei õnnestunud kohe üldse.
Lõpp hakkas enam-vähem juba ilu võtma, aga kokkuvõtteks polnud siiski kõik tiptop.

Siis ma mõtlesin... Kuna ma sõidan kapslita... Äkki oleks ikkagi õigem kapsli panna? Äkki keegi targem kirjutaks igasugustest kapslitest ja nende eesmärgist ning mõjust?

Suured tänud ette ja taha! :D

4 kommentaari:

Ingrid said...

Kui ta sul selline nooruke ja kogenematu on, siis alustuseks võid tavalise kapsli koos ristkapsliga peale panna - lihtsalt et ei tekiks mingit kommet keelt üle suulise ajada vms. Hiljem muidugi võid ristkapsli ära võtta, kui pehme käega oled ja suulised hobusele sobivad, siis pole selle järele vajadust.
Samas, kui ta just tõesti oma keelt üle suulise ei pane või lõugu lahti ajades suulist vältida ei ürita, siis vaevalt, et kapsli olemasolu midagi oluliselt muudab.

Kadri said...

Tal on komme pea üles visata, kui kontakt kohe tugevamaks läheb .
Ja ma mõtlesin, et kapsel aitab äkki suulisi kindlamini paigal hoida? ^o)

Meika said...

kuna ta sul noor siis jah nõustuks ingridiga ;) sest chanelil oli mul ka kapsel aga noh mina see algaja kes ei teadnud isegi selletoimet, oli tulemus lihtsalt ilujaoks xD . aga lõuad ja pea käisid tal küll tol ajal üliosavalt :D .
kaera kohta vb niipalju, et pealt pole mõtet ära võtta, vaid pigem vähenda kogust vastavalt treeningutele ;) .

Kadri said...

okei :)
panen nõuanded kõrva taha