May 27, 2009

Nüüd käisin paar päeva tagasi Tigrise juures.
Tegelt minu korda vit olen käinud, aga mul hakkab see laiskus vist jälle tulema.. :D

Nii, millest ma alustan?
Hobune areneb iga päevaga üha rohkem. Super, ma nii uhke tema üle.

Ainuke asi mis mulle ei meeldi, on see, et Siiri teeb Tigrisega oma asju. Sõidab temaga ilma, et mulle ütleks (ma ju ei keela, lihtsalt võiks helistada, ma loen sõnad peale).

Käis temaga maastikul, ütles mulle et kartis autosid (hahaha, ta ei karda neid.. 8-)), sõitis platsil, pani kordele (ma pole temaga kordet harrastanud), martingaliga ja pani veel millegagi pea kinni (i hate it!), pani enda sadula ("Ma tahtsin, et mul mugav oleks, sinu sadulaga ma ei tunne ennast hästi"), hüppas Tigisega mõned korrad umbes 75-80 cm takistusi.
Olen talle küll märkusi teinud, aga see ei aita. Täna lähen talli ja räägin sotid selgeks.


Aga see selleks.

Viimati tegime Tigrisega palju paindeid, galopitõsteid, üleminekuid, istakuid, tempomuutusi jne jne. Üli rahul olen. Ainult vahepeal läks päris keema. Tema trennid olid ennem üsna üksluised ja on harjunud et peale galopitõsteid sammu tegema, ratsmed lühemalt kätte ja hüppama.
Selle peale läkski ta veidikene keema, sest arvas, et hüppama minek, aga tüng ! :)

Pesin ka Tigrist, aga ta on hakanud voolikut kartma O.o

Aga ma nüüd jooksen, õhtul annan teada, mis täpsemalt toimus.

0 kommentaari: