Jun 1, 2009

Ratsaspordiklubi Rakvere Haledad.



... vot just sellise nime panime me oma "tiimile", kui käisime nüüd see nädalavahetus Veskimetsas. Võistesime 2 päeva. 1. päeval olin mina Siirius C'ga ja Kristin Ocean Stariga ning teisel päeval oli Siirius veel Siiriga. Ahjaa, ja Nele Oceaniga.

1. päevaga olen mina suhteliselt rahul. Ainuke asi, et kuradima kahju, et Tigris ei saanud nendel võistlustel osaleda, aga see selleks. :)
Kõik oli meil super, aga eelviimane latt läks kobamisi maha, esimeses faasis. Okei, elame üle.
Oceaniga ei läinud kahjuks nii hästi, suure nördimuse osaliseks jäime me kõik.

2. päev... Oehh... "#%&¤"//&%((/&T (need sümboliseerivad minu hetkelisi emotsioone, mis ei ole ülse positiivsed...) Siirius tõrkus ühel kollil takistusel välja. No väga palju kadus mu tuju sel päeval. Siiri vapsee lendas ilusa lennuga sealt maha parkuuri ajal. Ocean samuti tõrkus... Kokkuvõtlikult teine päev läks metsa poole.
Norisin Siirit et tulemustes on kohata hobused- Siirius C, Siirius C, Ocean Star, Ocean Star, omanik Siiri, Siiri, Siiri, Siiri. Ta lubas mulle peksa anda, kui ma veel nii ütlen : D

Siis läksime koju, no selline rampväsimus oli kallal, selline kuumus ahistas, et oioioi.

Siis tegin Tigrisega trenni. Kuidagi.. paha oli. Ta läheb nii kohutavalt keema, et minul jõud üle ei käinud. Nagu topelt tujulangus tekkis. Veab jõuga takistusele, sellise hooga läheb, et ta ei jõua piisavalt kõrgele lennata, enne kui takistuseni jõuab. Seal tekkisid mul natukene nigela võitu emotsioonid. Siis läksin rahustasin teda metsas jalutades,kuigi seal ta kees ka õrnalt. Muidu oli kõik okei, aga künkast ülespoole liikudes tuli energia sisse. Siis rahunesime mõlemad maha, jalutasin temaga käekõrval ringi, jooksime edasi tagasi, hakkasin teda puhastama ja hellitama. Lõpuemotsioon oli ikkagi positiivne ja nii kurb oli koju minna.

Homme lähen tagasi Rakverre, siis lähme maastikule, teeme pikema sõidu seal tallirahvaga.

Nüüd mõnda aega teen kuivtrenni. Tegelen a i n u l t painetega ja üleminekutega. Nagu ma siin varem mingis postituses mainisin, et tuleb hüpete puhkus.. See oli suhteliselt lühike nähtus. Nüüd teen kuni selle nädalavahetuseni puhkuse.
Kui nüüd plaanid alt ei pea, siis lähme Sassi talu võistlustele Tigrisega. 50 ja 70 cm proovime. Esimene võistlus ja see on minumeeles super. Sobib lihtsalt esimeseks võistluseks. Ja kui me nüüd sinna lähme, siis neljapäeval proovin pisikesi takistusi hüpata ja see on kõik! :P
Okei, liiga palju tühja loba, vaadake pilte parem.





Mina ja Siirius C, oma X hüppeid tegemas.

Tigris Line :)


2 kommentaari:

Triin said...

Kolmap. ikka maastikule mitte homme (teisip) :)
Sul päevad sassis nats :)

Ei Tigris on võimas sul :)

Kadri said...

Mina teisip ka, tee mis tahad! :D