Jun 5, 2009

2 päeva künkaid. :)

Nüüd need viimased 2 päeva, mis ma tallis olin, käisime maastikul.
1 päeval (tegelikult õhtul-öösel, mingi 22 paiku :P) läksime Catlyniga. Tema oli Ociga, mina oma kalli märakesega. Avastasime lähipiirkondades uusi radu, filmisime oma käike, plingisime pling.ee'sse pilte, kui me metsas kolasime jne jne. Vahepeal hakkas meil mingi jalgrattur noormees järel käima, tahtis hobusega sõita, ise kartis. Andsime noormehele ilusasti korvi ja läksime talli poole, sest kartsime, et laps võib iga kell üles ärgata ja Siiri lastega hakkama ei saa :P

2 päeval läksime kuhugi mägedesse 5kesi. Mina taaskord oma musimusimusi märaga. Üks pikk reis tuli ja see oli superlahe! Pole elusees vist nii vaimustuses olnud millestki! Minu lemmik asi, mille ma avastasin on see, et Tigris oli koguaeg viimane reas, sest eespool ajavad teda taha olevad hobused närvi, eriti kui nad kimavad tagant järgi ja jooksevad tagumikku sisse. Samas Tigris oli vist meie seas ainuke hobune, kes ei kartnud mitte midagi. Eespool olevad hobnused vahest jäid seisma mingite kändude peale jne :D
Aga sellegi poolest olime meie taga. Super on see, et Tigris ei kima teistele järgi taga olles, ta ei perutanud kordagi, ta läheb mäest alla nii ilusasti diagonaalis... SUPER. Veest käisime läbi, see oli niiiiiii mõnus :P
Ainuke asi, Tigris ei taha eriti kaua ühe koha peal seista, aga seda ei pane talle pahaks peaasi, et natukenegi seisaks.
Oh ma nüüd ei teagi, plädiseks sellest metsas käimisest nii palju ja nii kaua, nii hea oli lihtsalt :P

Aga nüüd ootan kodus trasporti, mis viiks mu Rakverre tagasi, sest Rakvere Linnapäevad on ju ja seal on meil plats kinni pandud, kuhu me hobustega lähme, cowboy stiilis oleme. Ma lähen poni Arahitiga, tal isegi western sadul olemas :P
Aga sellise ilmaga on küll veidi nutune, aga eks aeg näitab. :)

0 kommentaari: