Jun 14, 2009

Super.

Capyright- Krista




Täna oli Tigrise esimene võistlus :)
Olen väga rahul.
Alustan otsast peale.
Reedel läksin juba Kaarmasse, tegime trenni ja olin siis juba rahul, mitte mingeid tõrkeid, vastu hakkamist ega midagi. Ainuke asi mis on, et tempot ei taha üles võtta :P
Laupäeval istus ta ilusasti omaette ja täna (pühapäeval) oli meie suur päev- esimesed võistlused.
Panin ta tallis valmis, Tigris oli no niiiii rahulik, et kohe... Ma nüüd ei teagi... Liiga rahulik oli. :D
Esimene parkuur, mida võistlesime oli 60-70 cm. Läksime soojendust tegema, alguses oli küll natukene uudishimulik ja pea laiali otsas, nii palju sõpru ja peikasid oli, aga üsna pea taipas, et ta ei ole niisama seal platsil. Tegime paar hüpet ja siis kuulsime oma nime, jooksime starti. Tegime parkuuri puhtalt läbi, mitte ühtegi tõrget ka ei olnud, ainuke asi mille kallal tahan vinguda on t e m p o. Ja seda ma ei väsi kordamast :D. Teeks siis ilusasti pikalt ja puhtalt galoppi. Aga ei, tema võtab pöördeid traavis ja siis laseb ligadi-logadi edasi :P
Aga ei pane pahaks, saingi nüüd trenni materjali juurde.
Teine parkuur oli 70-80 (kui ma ei eksi). Kõik jutt täpselt sama, aga üks asi oli positiivsem- tegime sõidu 1 sekondi kiiremini, kui eelmise :'D

Tegelikult olen väga rahul. Ei aja ideaalsust taga

Lõpuks astus Tigris treikusse ja läks tagasi Vetikule, mina koju emale muljetama.
Aga nüüd ootan, et kuskile laeksid pildid ülesse ja siis panen piistu :P
Tsau nüüdseks.

0 kommentaari: