Aug 21, 2009

Kosun ja puhkan. Ja vot täpselt nii ongi.

Nüüd saan juba kõikidega läbi ja suuri tülisid meil enam ei ole karjas.

Kaks korda olen käinud perenaisega ringi jalutamas. Kuna prestige sadul on Rakveres ja sinna ta ka arvatavasti jääb, siis hetkel oleme sadulata. See sadul, mis tallis olemas on, see vajab toppimist, mille saab nädala jooksul ära teha, ja siis äkki see sobib mulle, loodame väga :)

Aga nii, perenaisega jalutamas...
Esimene kord tegime no nii suure ringi küla peal, et oioioi. Jalutasime oma 2 tundi ringi. Vahepeal tulid koerad meie peale haukuma, aga ma tahtsin neile ülevalt alla peale sülitada ja kontsaga veel maatasa nühkida. No mida nad tulevad ja lõugavad minu peale? Tegelikult las lõugavad! Las teevad mis tahavad, aga niikaua ma olen tasa ja targu, kuni nad mulle kõhu alla ronivad. Vot siis väljendan ennast selgelt.
Üks ebameeldiv asi oli veel. Perenaine hakkas sättima valtrappi, mis ta oli omale pepu alla pannud, aga mulle see ei meeldinud. Andsin kergelt märku ühe pehme tagant viskega ja pehme küünlaga ja jalutasin rahulikult edasi. Ma teen kõike rahulikult. Peale seda tundsin koguaeg, et valtrap ei ole ilusasti all. Eks Kadri enam ei kippunud seda sättima... Aga siiski siiski. Hakkas pusima seal seljas ja ma tegin järsu pidurduse ja juba oli tunda, kuidas valtap oli õiges asendis ja Kadrist rääkimata. Väga kiirelt...Haahaa.

Täna jalutasime maja juures pool tunnikest. Kõik oli super. Sain palju patsutusi ja musisid. Tähelepanu mulle meeldib.

Aga nüüd ma arvan, et blogi muutub privaatseks mõne aja pärast. Kui me käime Virumaa karikal, siis muutub peale seda, aga kui mitte, siis juba varem.

AGa tsau nüüd

0 kommentaari: