Aug 10, 2009

Sale ja pikajalgne

Joujoujouuuu. Arvake ära, kes eile Kaarma karikal jälle käis :P
Mina loomulikult. Tegelikult teen asja lühidalt ja ennast kiidetavalt kokku- sõitsin kiirelt ja puhtalt, aga ponid ja teised hobused olid palju tragimad ja said paremad kohad, mina jäin 9ndaks. Aga ma leian, et pole mitte midagi halba. Sõitsime 70-80, kuigi oleks võinud kõrgemat ja oleks kindlasti paremini kah läinud. No shit happens. Arvatavasti nüüd septembri kuus olevasse Kaarmasse enam ei lähe, tulen koju ära ja ootan hoopiski Virumaa karikat. Kadri peab ainult mulle kähku litsentsi ära tegema, siis on tiptop. Lähme plaanide kohaselt sinna, kus ootavad meid suured ja võimekad hobused- trakeenid, hannoverid, teised sooja- ja kuumaverelised NING üks pisikene traavliplika, kes on sale ja pikajalgne, seljas mitte nii väga sale, aga pikajalgne perenaine. Loomulikult meie- need maalt ja hobusega vaatame ikka pisemaid parkuure ja saame VIRUMAA KARIKA ENDALEE JEEEEE! :D Suurepärased plaanid, oiii ma ei või.

Mm, aga mis ma veel kirjutan? Aaa, lendasime Kadriga 1,05 cm takistusest üle. tsalalala. Tegelikult eks mõõtes on perenaisel ikka üks suur ja kõver käsi, äkki oli see hoopiski 135 cm. Saaks Narva Grand Prixile minna, kus 135cm parkuuris on auhinnafond 30000 krooni! :P Mõnus ja mahlane.
Aga peab tunnistama- liiiiiga pisikene olen selle jaoks.

Aga varsti ma olen juba enda kodus oma vanade ja uute sõbrade juures, luban teile. Kiiremini, kui te isegi oskate arvata.

0 kommentaari: