Mar 1, 2010

O hai there

Ilmselge, et ilusamad ilmad annavad mulle energiat. Esimesed kaks päikepaistelit päeva olid mul nii töökad, sest mul polnud lihtsalt energiat kuhugile mujale panna :)

Mida soojemad ilmad, seda rohkem oma lapsukestega tegelen. Minu lapsukesed kaaluvad 600kg. (äkki, võibolla, umbes nii)
Viimasel ajal mul on suured plaanid tekkinud ja tahaks need ikkagi teoks teha.
Kõigepealt tahaks Tigrisega kõvasti trenni hakata tegema jälle, aga siin on konks. Oleks keegi, kes tuleks samal ajal Mimmuga sõitma, sest üksinda ta tallis ei püsi. Õnneks või kahjuks ma olen juba leppinud sellega, et kahekesi trenni tegemisest võin unistada (Kristel oleks, aga tal gümnaasiumis kiired ajad ja ta ei jõua mitte mingi valemiga. Eriti veel, kui tegemist on kõva sportlasega, kes käib iga nv võistlustel). Niisiis tulebki ehitada hobust pidav boks, sest preagust putitan ma niigi aegajalt.
Need on need naiste ehitatud asjad... ;)

Mõtlesin hobuste clippimisele... Ausalt? Mul pole õrna aimugi millega ma mõtlesin, aga ma mõtlesin. Äkki keegi oskab mulle öelda plussid ja miinused ning teeks mulle selgeks, kui see ei ole vajalik. Kui ma tean selle mittevajalikusest, siis mu süda saab rahu ja viskan selle mõtte peast. :P

Ma kardan sula. Millisteks koplid lähevad, huuh... Ja kui kole rada talliuksest kopliväravani tekib. Selline kole ja porine. Kõige hullem on see aeg, kui need mudakünkad soojaga kõvaks lähevad. See "kuumaastik" pole üldse tore, ooei.

Kalla elab õnnelikult Peebu talus edasi, hiljaaegu sai tal sussid korda tehud. Mutikene ajab nii kohutavalt karva. Piisab tema poole vaatamisest, kui tekib juba karvadesse lämbumistunne, sest need on silmades, suus, ninas ja kõrvades.

Kas kellegil rasplit ei ole müüa? Või kas keegi teab, kus odavalt saab?

Preaguseks lefalefa. Lisan paar "reidikat" ühest külmast ja kargest nädalavahetusest, kui sai käidud Jänedal hobuseid vaatamas :)



Uuh, tule anna kalli, my friend

1 kommentaari:

Meika said...

pmst, hobust clipitakse enamjaolt ikka siis kui sõidetakse maneezis, clipitud hobune ei lähe märjaks ja jahtub kiiremini maha. Kuid tahab ka rohkem tekke, kuna tal on pügatud, ning hobune kasvatab endale karva(paksust ja pikkust arvestades) vastavalt ilmastiku oludele, kui sul on hobused väljas ja sõidad talvel samuti väljas siis ma ei soovitaks clippida, vaid järgmine talv nt tekita, siis ei kasvata ta endale ka kasukat selga ;).
Loodan, et said aru, kuna ei oska seda kõike sõnadesse panna või nii täpselt lahti seletada kui oleks vaja. :)