May 3, 2010

Ida rahvas võttis asja käsile.

Võibolla keegi on tähele pannud, et mul on hakanud fotoalbumisse pilte laekuma, kuidas meie vaikselt metsa vahel areneme. Igastahes nii ongi! Kampaania "Mimmu ratsahobuseks" läheb uskumatult heas suunas. Pole mitte midagi paremat, kui veeta tunnikese-kaks kabjalistega ning ongi terve päev kriips kõrvuni.

4 kommentaari:

Kadi said...

Nu näed :D Ma teadsin, et temast saab asja. Mul on kogu südamest kahju, et ta maha müüd. Ma olen üsna kindel, et ta läheb ringlusesse.

Kadri said...

mul endal ka süda tilgub verd. Lähen ju järgmisest aastast Säreverre õppima ja ma ei saa ju hobuseid jätta ema kantseldada. Samas miks ma pole teda siiamaani maha müünud on see, et pole leidnud õiget kodu.
Kusjuures mul sisetunne ütleb, et ta jääb siiski alles ja kui joppab, siis võibolla võtan ta isegi endaga kaasa, kui leian mingi odava lahenduse. :p
Ta on muutunud nii heaks ja tubliks, et kiindumus on juba nii suur japeas on eesmärgid, kuhu tahaks temaga jõuda.. Oehjah :)

HHelina said...

Sa plaanid ikka Särevere massiga lüüa jah:D kohe kaks hobust??

Kadri said...

Ei ma ei tea :D:D
Ei taha nagu, ahh. appiii. paanika :D