Oct 5, 2008

Jõhker Tšikk.


Nii.

Reede- laup olin TIHSil. Vaatasin ja imetlesin. Raiskasin oma rahad ära seal ilusasti igasugust kilakola ostes (jaa, võtan ma veel kunagi raha kaasa!!! :D ).
Laup öösel läksin koju ja täna hommikul, kui silmad tegin lahti, siis päike paistis mulle näkku- MILLINE SUUREPÄRANE HOMMIK !! : )

Jooksin kohe koplisse, tutvustasin piigale tema uut tekki, tekivööd, kaitmeid ja suulisi (viimased ei meeldi meile kummalegi üldse, niiet jääme oma vanade juurde :P).

Siis viisin ta talli, ja hakkasin teda pesema, sest ta oli natukene higiseks oma askeldamise peale läinud. Ta oli üldse täna kuidagi närviline...
Siis tuli Heidi talli. Tõime Kalla ära ja hakkasime teda pesema! ;D Tegime 27 aastasest mutikeses 7 aastase! Karv puhas, läigib, silmad säravad :P Nii armas!

Nii. Kui Tigris oli ära kuivanud, siis hakkasin talle sadulaid proovima, nagu lubasin.
Tallist oli võtta mul 5 sadulat.
Ma igast nendest detailselt rääkima ei hakka, aga ütlen, et kõige paremini sobivad (minumeelest) mõlemad sünteetilised. Ehk siis see, mida ma nii või naa kasutan ja siis üks teine. Vahet neil erilist ei olnud küll muidu.

[---]

Istusin selga, võtsin ringjoonele. Hobune liikus hästi! Ainuke asi, mida ei olnud täna- painded. No samas, ta veel toores, anname selle ühe korra andeks :P.
Heidi ka sõitis temaga . Tublid!

Ah üleüldse, kõik oli hea!

Minu pisikene südamekene, kes teeb kõvasti "tukstuks"

0 kommentaari: