Nov 2, 2008

Muutused

oeehjaah. Ohkama paneb kohe.
Muutused liiguvad meie kõigi kannul. Nii ka meil.
Esimene teema on see, et Tigris on otsustanud vahest lollitada. Vahest siis kui ma selga lähen, vahest keset trenni. Põhiline teema on küünalde moodi asjandused, mida ei saa päris küünaldamiseks lugeda. Traavitõsted on vahest sellised kaks-esimest-jalga-korraga-ja-siis-traavisamm. Aga noh, eks ta veel toores, küll õpime :)

Mul siin hakaks igav vahepeal ning läksin äratasin hobused üles. Puhastasin Tigirst, piirasin natukene lakka veel ning kammisin saba. OI KUI PALJU VAEVA MA PIDIN NÄGEMA! Takjad ees ja taga. Umbes.. ee... pool tundi vähemalt jamasin nende takjatega, samal ajal, kui Tigirs mõnustasti tudis. Siis kui saba korda sain, palmitsesin selle otsast lõpuni ära ka veel. See tähendab lisa veerand tundi.
Saba on tal päris pikaks kasvanud. Kui ta tuli, siis oli selline põlvedeni jupp, nüüd peaaegu sõrgatsiteni välja. Mulle meeldib :)
Tegelt ta meeldib mulle koos oma KÕIKIDE miinuste ja plussidega! <3

0 kommentaari: