Oct 14, 2009

trusttrust

Tigris, Sa oled üks suur junn, aga siiski nii kallis ja hea.

Meil pole need pahad tujud veel üle läinud, aga juba lepime üksteise lähedusega rohkem. Alustasin boksis suhtlemisega, et tõestada talle veel ja veel, et ma olen tema parem pool ja tema on minu.
Muidu enamjaolt niisama paitame ja musitame, aga eile alustasin sellega, et ta oleks piisavalt julge, et panna oma nina vastu minu nägu. Tigris on ju selline tüüp, kes oma nina puutuda ei lase ja oma nina paneb ainult vastu peopesa ja kui seal midagi ei ole, siis rohkem tema nägu ei näe. :P
Eile põhimõtteliselt õrritasin teda maiusega. Ta teadis, et mul on mõnus krõbe leib taskus ja seal aeg-ajalt ikka kukub suhu ka.
Upitasime oma ninasid ja alati kui ta pani nina minu vastu, tegin nõrmenipsu ja andsin pisikese leivatükikese.
Tulemuse saavutasin kiirelt. Ütlesin "anna musi" ja nina juba julgelt vastu mind.
Täna tahan saavutada seda, et ta laseks mul ka nina silitada.

Muide tahaksin küsida, et kas keegi teab, kust saab neid "klõpsuteid"?`Kuidas ma nüüd seletan. Põhimõtteliselt vajutan seda ja käib klõps. See tähendab, et loom tegi hästi ja saab maiust. Praegu teen selle heli asemel sõrmenipsu, aga ilmad on juba külmad ja tahaks kinnastega tegutseda :)

3 kommentaari:

Ingrid said...

Ma kah just mõtlesin klikkeri omale muretseda. :P Iseenesest saab selle asemel kasutada ka häälega kiitmist nagu tubli vms (ja siiani olengi nii teinu), aga räägitakse, et klikkeriga on seda natuke lihtsam õigesti ajastada...

Lemmiklooma kauplustest pidi olema ja kuskil Prismas vist ka keegi oli näinud??

Kadri said...

Huvitav palju see jubin maksta vHiks? :P

Ingrid said...

Odavamad pidid mõnikümmend krooni olema, kallimad kuni sajani...