Oct 28, 2009

up up up.

Meil on nüüd sadul, hõissa kauboi! Natukene sisse sõitmist vajab, pepu vajab mul ka sellega harjumist, aga kõigega rahul! (eriti hinnaga ;P)
Kadi käis külas (jumala igas postituses mainin ma Kadi! :D) ja me käisime ratsutamas (ja mainin ka, et sellest saab veel lugeda Mimmu blogist blabla) ja nüüd lühidalt Tigrise käitumisest.
Alguses hirmutas mind, ega talle ju see mõte ei meeldinud, et sadul selga ja hops minek. Aga saime üllatavalt hästi hakkama. Selga oli raske saada (nagu esimest korda elus) ja sain tunda kaks pisikest hüpet ja ühe natukene suurema rodeo elemendi. Need tulid kõik järjest ja rohkem ma ei pidanud muretsema.

Nüüd kõik parem, sest sadul olemas. Asi saab veel paremaks, kui ma hakkan lõpude lõpuks oma talli korda tegema ja kopli teen ka talveks korda. Siis ma olen enda üle uhke ja õnnelik, vot nii!

0 kommentaari: