Nov 2, 2009

Lammas :P

Nii. 1. kord, mis mul kirjutamata on see, kui me Kristeliga käisime kolamas. Kõik oli vinksvonks! :)
Muidugi pean ühe asja tunnistama, et ühe "korralikku" küünla osaliseks sain ja see lõppes pikali maas. Tigris ehmus ise sellest nii ära, et peale seda oli mul´nagu pisikene lambake.

2. kord. Võtsin eesmaärgiks, et täna peab hobust liigutama ja korralikult! Et aitab munemisest ja töö võib alata. Mul kõrini, et ta selline ülekäte hobune.
Muidugi ta ei ole loll. Kohe oli aru saada, mis plaanid mul on... Hommikul vara, mina koplisse... Ohelik käes. Tänu sellele taibukusele pidin ma neid üsna kaua meelitama.
Võtsin asja käsile vääääga põhjalikult. Puhastasin otsast lõpuni nii korralikult kui vähegi andis. Siis panin varustuse selga hoole ja armastusega. Rinnarihma panin, mida ma jumaldan. Mulle nii meeldivad need jubinad :D Pealegi see rinnarihm annab ägeda effekti, teeb Tigrise nii suureks ja ägedaks :P.

Niiniinii. Oli plaan teha üle pika aja platsitrenni, kuigi mul platsi pole. Ihihihii. Valisin ühe koha koplis välja ja... Õudusunenägu võis alata. No nii hull nüüd ei olnud, aga Tikul oli jõlekiire kuhugile ja eriti äksi täis. Jooksutasin seal korralikult, proovisin koguaeg kontakti vähendada ja tempot aeglustada, aga viimane ei tulnud no üldse välja. Niisiis hobune saigi korralikult vatti. Mul oli endal nii ebamugav ja tundsin et tekitan hobusele ja vastikuse tunnet. Hops suund jälle maastiku poole, kui olin juba umbes veerand tundi "platsil" ringi jooksnud.

Alguses ei olnud taaskord mingeid tempo vähendamise märke ja kui tõesti tempo vähenes ja hobune tegi kõike väga rahulikult, siis oli ainult aja küsimus, millal jälle top gear sisse läks ja liduma pani.

Pikka kannatlikuse järel saavutasin oma eesmärgi- lõdvestus. Hobune oli nii vaba ja impuls oli kiiduväärt. Kui koju jõudsin tegin veel kaks ringikest nö. platsi peal ja jäin lõpuga väga rahule.

Tigrisel on iseloomu ja see mulle meeldib. Hobusel peab olema midagi häirivat ja vastikut, Tigrisel on selleks tema jonnakas iseloom ja tujude muutlikus. Aga minujaoks on ta nii nämmanämma.

0 kommentaari: