Mar 18, 2010

Päev korras!

Ooo, te ei kujuta ette millega mina hakkama sain.
Eile siis otsustasime emaga, et filmime mind ja mimmut, et teha video kokku.
Puhastasin ja nunnutasin.. kõik oli niiii hea. Siis tuli saatuslik moment ja ma pidin selga ronima. Mamps tõstis mu selga, võttis kaamera välja ja hakkas enda arvates filmima... tegelikult ei pannud ta ennem pausi peale ja filmis oma tasku. Siis kui ma seljas olin, pani tema pausi peale ja "filmis" meid. Siis kui tahtis väikest pausi pidada, pani tema filmima ja pistis kaamera jälle tasku.
ÕÕÕÕH!
No sellist tööd ei saa emale jätta.

Aga meie ratsutasime Mimmuga üsna kaua ja ilusasti. Jalutasime koplis ringi. Käitus suurepäraselt, kuuletus lihtsalt perfektselt! Lõpupoole hakkas juba vaikselt näitama oma tüdimust ja enne kui asi väga hulluks oleks läinud, ronisin seljast maha, patsutasin, musitasin, maiustasin... Nii hea enesetunne oli.

Võtsin siis emalt kaamera, et vaadata mis ta kokku keevitas... Ma olin niii pahane, et pidin uuesti selga ronima. Nii suur osa mälust läks raisku lihtsalt. Ronisin uuesti selga ja siis ei olnud enam nii hea, kuid siiski siiski. Mina olen rahul, et ma sain niigi palju tehtud. Ja täna ronin uuesti selga!
Nii hea tunne oli üle pika aja olla hobuse seljas.
GREAT!

1 kommentaari:

Kadi said...

Anna mulle ka kindlasti teda, kui Mimmu maha müüd! Ei tahaks sidet temaga kaotada. Kahju, et müüma pead...loodan, et saab lõpuks püsiva ja hea kodu. :)