Jul 13, 2009

Kaarma karikas

Heihou. Alustan kohe sellest, et nagu plaanide kohaselt peaks, ma ei ole kodus. Kuna pühapäeval olnud Kaarma karikal läks super hästi, siis jõuame kolmandale etapile ka, kui see ikka toimub. Loodame parimat. Aga alustame nüüd otsast peale :P Reedel tuli perenaine talli ja pani mu sadulasse. See kõik toimus juba üsna vara. Tegime suhteliselt sellist tavalist kipat-kõpat trenni. Natukene üleminekuid, natukene paindeid, natukene sammu ja natukene traavi. Olin tubli ja sain kiita :P Tegelikult sellist trenni tehes... HAAHAAA, no niimoodi ma võin klõbiseda läbi platsi servade ööd ja päevad läbi. Aga see selleks. Tegelikult selle hea hommikuga ma ei pääsenud. Sain veel tunda tund aega ilumõnusid. Mind nühiti sampooniga, kammiti kõik kohad läbi, iga hall karv (Jah, mul on halle karvu :() sai välja kitkutud. Ja peale seda sain putukatõrjet peale ja oma kaera portsu kätte. Olin tallis putukate ja teiste parasiitide (loe: hobuste) eest peitu. Õhtul sain korraks veel saduldatud. Kadri läks Faunusega platsile ja tahtis minu perenaist Kadrit ja mind ka kaasa. No nii siis oligi- mina ja Faunus kahe Kadriga. Nüüd sain juba mõned hüpped ka tehtud. Taaskord sigatubli olen. Tegelikult oli meid vaja, et minna hiljem lehmade juurde, sest Faunus pidavat neid kartma. Aga ei kartnud. Huvitav, kas asi oli meis? :P Laupäeval sain natukene niisama tähelepanu, sadulas ei käinud. Oooo ja muide, perenaine tõi soola. Sool on veel parem, kui õun. VOT! Pühapäeva hommikul siis hops treikusse ja võistlema. Oci oli ka. Alguses olin ma nii närviline. Ega ma loll pole, sain kohe aru, milles asi. Aga üsna pea oli aeg heaks alguseks. Esimene parkuur mida võistlesime oli 70-80cm. Aeg oli SUPER. Alla minuti, 59 sek. Alla minuti sõitjaid oli ainult 3 :P Me oleks kolmanda koha saanud, aga kahjuks lendas üks latt alla ja jäime 7. Aga ikkagi, aeg oli hea ning olen väga uhke enda üle. Peale selle, et alles 2 võistlus. Siis tuli suur otsus, kas minna 80-90cm või mitte. No ikka lähme! Kadri natukene põdes, kas ma ikka saan hakkama, aga VABALT. Sõitsin puhtalt, aeg oli ainult paljupaljupalju halvem ja saime 6 koha. Kahjukahju, 5te autasustati... Jäime ilma. Aga palju ju puudu ei jäänud, ega?:P Jäin rahule, perenaine jäi rahule, kõik oli super ja ootame nüüd viimast etappi, võibolla veel mõni võistlus tulemas enne Kaarmat, siis sinna ka. Aga nüüd probleem. Vajame abi! Probleemiks on risti jooksmine. Seda võis näha ka minu parkuure sõites. Vasakule poole mõnikord ma jooksen ikkagi tagumiste jalgadega paremast jalast. Kas asi on selles, et ma olen traavel? Perenaisel on seljas halb olla, mina jooksen ikkagi nii :P Olen ka koplis nii ringi lasknud.

1 kommentaari:

TuuliR said...

risti jookmine kajuks on jah paljude traavlite probleem. Aega, kannatut ja stabiilset tööd on vaja. Muud kahjuk ei okska soovitada. Sami sai üsna kiireti korda. Kui tal tasakaal paranes, algul kui noor ja roheline oli, siis juhtus ikka, et kas jooksis risti või jäi üks osa hobusest traavile.