Jul 20, 2009

Miks mul ei vea peikadega?

Oeh, Kadri tuli talli, päris tore oli. Tõi mu lemmik asju- õunu ja soola. Oiiiiii kuidas ma jumaldan neid.
Tegelikult ma olin siiamaani Hannese juures. Ociga kahekesi, aga kuna mul on praegu selline peika otsimise aeg, siis perenaine otsustas mu viia tagasi Mullikmäele (aka. Vetiku, tall, Rakvere jne jne), sest seal ootas mind täkupoiss. Kuna Perenaisele tehti ettepanek tasuta sünnipäeva kingitus- minu paaritamine. Kadri otsustas proovida, aga pikkade kaalutustega ja kui ma juba tallis kohapeal olin, siis asjad muutusid erinevatel põhjustel. Järele mõeldes selle varsa paberid, irooniaga öeldes, oleks pidanud ära kaotama :D Ja peale selle, ega sellest täkust erilist kasu ei olnud. Natukene lapse võitu veel.
Ootame perenaisega seda Härra Õiget :)

Võite pakkumisi teha, kui kellegil oleks sobiv täkk pakkuda. Ennem oli huvi ikka traavlite vastu, aga enam see ei ole niivõrd oluline. Tahaks oma varsale natukene kopsakust juurde ja värvi lisasid. :)

Nii aga mis veel lahedat toimus?
Olin 2 korda sadulas. Ühe korra platsitrennis, kus sain ülesannetega enam-vähem hästi hakkama. Ikka on asju, mille kallal viriseda, aga kõige vastu aitab aeg ja töö. Perenaisel tuli idee hüpata 3-4 penerolli. Tegi mulle 3se penerollirea ja selle me hüppasime 2 korda läbi. Finito!
Teine päev pani mind kergelt sadulasse. Kapsel minema (mida tegelikult üldse viimasel ajal mul pole), sadul selga, perenaisel tagumikupehmendus ja maastikule kolama. Selline mõnus McLeodi tütre tunne tuli peale : D
Tegelikult hetkel ei olegi midagi erilist kirjutada. Ma pole muutunud, kõik on endine.
Aga praeguseks Tsau, täna õhtul lähen tagasi Hannese juurde. Tuleb üks ratsamatkakene ette võtta.
tsutsufrei

0 kommentaari: