Sep 22, 2009

Ei taju kala.

Ma ei saa aru?! Ma olin ainult 3 päeva ära aja Tigris on VÄLIMUSELT totaalselt muutunud. Tegemist on nüüd ühe suure massiivse traktoriga.
Sellist nalja pole ma veel näinud. Ümmargune kõht, kael on nagu ardennil, laudjas ümmargune ja pehme nagu ardennil, lihased nagu ardennil, aga jalad on ikka sama peened. Okei, tegelikult ma liialdan muidugi, aga ikkagi. Muutus on suursuur.

Nüüd kui ma oma erialaga lõpetan koolis, lähen koju ja proovin pildile ka tabada. Siis saab lisada enna ja pärast pildi.

Äkki keegi oskab aimata milles asi võib olla?
Hobused on terved need päevad olnud koplis... 8-)

Üks kahtlus on, aga sellest ma avalikult ei kipu rääkima.

4 kommentaari:

Laura Evisalu said...

Kusjuures minu torikas on ka sama sündroomiga. Noh ta on kindlasti palju matsakam juba loomult kui sinu Tigris, aga igatahes suvelõpus oli ta päris heas vormis ja siis kolme, nelja päeva pärast oli matsakas nagu raskeveokas.

Kadri said...

Minu meelest mysteerium, et hobune muutub nii kiiresti. Iseloo,ult ka teine. Poeb hullult, k2ib samas nagu kutsikas. Samas on nii energiline, et jookseb koplis lihtsalt ringi.

HHelina said...

hahaha Kadri...See mitte avalik asi võiks küll tõsi olla, siis oleks täitsa nups, kuigi noh sinul natukene raskem selle võrra järgnevatel aastatel. Aga muideks, Hasor on ka paari päevaga muutunud, nii aktiivsuselt kui ka välimuselt (hallid karvad eemalduvad, aga tema puhul on see loomulik sügise saabudes) :P

Kadri said...

Nojah :P

mul yks tarkpea seletas praegu mingit hormoonide asja... Voibolla on mingi jama hormoonidega